Odstávka systému pro vydávání osobních dokladů
Od 29. července do 1. srpna dojde k odstávce systému pro vydávání osobních dokladů – občanských průkazů a cestovních dokladů.
Dne 29. 7. 2021 bude možné u všech obecních úřadů obcí s rozšířenou působností v ČR, které zajišťují vydávání osobních dokladů, pouze převzít již vyhotovené osobní doklady, žádosti o občanský průkaz se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem (eOP) a žádosti o cestovní pas se strojově čitelnými údaji (epas) nebude možné přijímat ke zpracování.
Dne 30.7.2021 bude probíhat úplná odstávka systému a již nebude možné ani převzít vyhotovené osobní doklady.
Ve dnech odstávky bude možné vydat pouze dočasný občanský průkaz bez strojově čitelných údajů s omezenou platností na jeden měsíc, k podání žádosti je nutné dodat 2 ks fotografií o rozměrech 3,5 *4,5 cm. Dočasný cestovní pas vydat nelze.
Provoz oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů Magistrátu města Ostravy ve dnech odstávky
čtvrtek 29. 7. 2021 od 7.30 do 16.00 hodin – přepážky výdeje osobních dokladů, přepážky ohlášení ztrát, odcizení, poškození či zničení osobních dokladů
pátek 30. 7. 2021 od 7.30 do 12.00 hodin – pouze přepážky ohlášení ztrát, odcizení, poškození či zničení osobních dokladů
informace – občanské průkazy
informace – cestovní doklady