Oddělení financí a rozpočtu

Řeší:

  • sestavuje návrh rozpočtu, sestavuje tříletý rozpočtový výhled jako základní podklad pro sestavování ročních rozpočtů,
  • provádí finanční vypořádání a sestavuje závěrečný účet,
  • vede účetnictví o vlastním hospodaření,
  • zpracovává stanovené účetní výkazy,
  • zpracovává finanční analýzy,
  • zabezpečuje styk s peněžními ústavy,
  • zřizuje a zrušuje účty v peněžních ústavech,
  • provádí hotovostní styk,
  • koordinuje přípravu a průběh inventarizace majetku a závazků města a spolupracuje v této věci s ostatními odbory Úřadu městského obvodu Poruba a příspěvkovými organizacemi,
  • vede centrální evidenci daňových dokladů (faktur),
  • vykonává veřejnosprávní kontroly u žadatelů o veřejnou finanční podporu nebo u příjemců veřejné finanční podpory dle §9, odst. 2 Zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) – kontrola dotací.

 

Kontakty

Ing. Dagmar Pachová
vedoucí oddělení finančního, účetní