Žádost o vydání loveckého lístku

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

 
  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Žádost o vydání loveckého lístku

  2. Základní informace k životní situaci

    Lovecký lístek je povinen mít u sebe každý, kdo loví zvěř.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Fyzická osoba s trvalým pobytem v městském obvodu Poruba a Plesná, starší 16 let. O lovecký lístek mohou žádat také cizinci.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podáním písemné žádosti s uvedením veškerých náležitostí.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Statutární město Ostrava, Úřad městského obvodu Poruba, odbor výstavby a životního prostředí, Klimkovická 55/28, Ostrava-Poruba.

  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    • občanský průkaz
    • doklad o složení zkoušky myslivosti nebo doklad o  studiu na odborné škole, na které je myslivost povinným předmětem nebo doklad o úspěšném složení zkoušky z myslivosti na vysoké škole
    • doklad o pojištění dle § 48 zákona č. 449/2001 Sb., o myslivosti, v platném znění
    • výpis z evidence Rejstříku trestů si zajistí orgán státní správy myslivosti, který vydává lovecké lístky
  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formulář k žádosti  o vydání loveckého lístku je k dispozici v kanceláři č. 211, 1. patro, budova D nebo jej naleznete zde.

  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní poplatky jsou stanoveny dle délky platnosti loveckého lístku:

    1 den                                  30 Kč          

    5 dní                                   50 Kč

    30 dní                                 70 Kč

    6 měsíců                           100 Kč

    1 rok                                    150 Kč

    na dobu neurčitou        1000 Kč

    Poplatky se hradí v hotovosti (případně platební kartou) v pokladně Úřadu městského obvodu Poruba.

  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůty jsou stanoveny správním řádem.

  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Další činnosti nejsou stanoveny.

  13. Elektronická služba, kterou lze využít

    Tuto situaci nelze řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

  14. Popis byl naposledy aktualizován

    31.01.2024

  15. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno