Odbor vnitřních věcí
Řeší:
Agenda, kterou vykonávají ostatní zaměstnanci odboru:
-
realizace platové politiky zaměstnavatele a řešení pracovněprávních záležitostí v souladu s obecně závaznými právními předpisy a interními předpisy zaměstnavatele. Zajišťuje kompletní vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců,
- zajišťování účasti zaměstnanců na pracovně-lékařských prohlídkách,
- realizace výběrových řízení ve smyslu ustanovení zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění, zabezpečování uzavírání dohod s Úřadem práce Ostrava o vytvoření pracovních příležitostí v rámci veřejně prospěšných prací a poskytnutí příspěvku,
- měsíční vyúčtování mzdových nákladů na veřejně prospěšné práce,
- zajišťování plnění povinnosti zaměstnávat osoby se zdravotním postižením ve smyslu § 81 Zákona č. 435/2004 Sb.,
- podle Obecně závazné vyhlášky č. 14/2013, Statut města Ostravy, v platném znění, činnosti na úsecích
- hospodářských opatření pro krizové stavy,
- integrovaného záchranného systému,
- krizového řízení,
- obrany a dalších.
Kontakty
Mgr.
Jan Fiala
vedoucí oddělení přestupků
vedoucí oddělení přestupků
Mgr.
Pavla Gregorová
vedoucí oddělení matričního, matrika manželství, změny jména a příjmení
vedoucí oddělení matričního, matrika manželství, změny jména a příjmení
Renáta Starečková
vedoucí oddělení sekretariátů, sekretariát tajemníka, vzdělávání, volby, autoprovoz
vedoucí oddělení sekretariátů, sekretariát tajemníka, vzdělávání, volby, autoprovoz
Ing.
Alice Vašendová
vedoucí oddělení správy a evidence majetku, úřední deska, obědy, vrátnice
vedoucí oddělení správy a evidence majetku, úřední deska, obědy, vrátnice