Pronájmy parkovacích stání v podzemním parkovišti

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Pronájmy parkovacích stání v podzemním parkovišti

  2. Základní informace k životní situaci

    Odbor bytového hospodářství a údržby budov pronajímá 46 parkovacích stání v podzemním parkovišti umístěném v ulici Plk. R. Prchaly 4491/120.

    Záměry pronájmů parkovacích stání jsou zveřejňovány na úřední desce ÚMOb Poruba a na webové stránce https://poruba.ostrava.cz/cs v sekci Nabídka pronájmů ostatních prostorů.

    Nájemní smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s výpovědní dobou 3 měsíce.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Žádost o pronájem parkovacího stání může podat:

    • fyzická osoba, která je hlášena k trvalému pobytu na území městského obvodu Poruba (nabídka nájemného v minimální výši 1.000 Kč/měsíc bez DPH),

    • fyzická osoba, která je podnikatelem, mající sídlo nebo provozovnu umístěnou na území městského obvodu Poruba (nabídka nájemného v minimální výši 2.500 Kč/měsíc bez DPH),

    • právnická osoba mající sídlo nebo závod umístěný na území městského obvodu Poruba (nabídka nájemného v minimální výši 2.500 Kč/měsíc bez DPH).

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Na základě zveřejněného záměru pronájmu parkovacího stání žadatel podá písemnou žádost, ve které se zaváže, že:

    • před uzavřením nájemní smlouvy složí na účet pronajímatele jistotu ve výši trojnásobku nájemného sloužící k zajištění úhrady nájemného a služeb,

    • před uzavřením nájemní smlouvy složí vratnou zálohu ve výši 2.000 Kč na náklady spojené s pořízením a zajištěním funkčnosti dálkového ovladače ke garážovým vratům.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podáním písemné nabídky v souladu se zveřejněným záměrem pronájmu parkovacího stání na adresu ÚMOb Poruba, Klimkovická 55/28, 708 56 Ostrava-Poruba.

  6. Na které instituci životní situaci řešit
  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou
  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  13. Elektronická služba, kterou lze využít
  14. Popis byl naposledy aktualizován

    02.02.2024

  15. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno